Sommar?



Idag har jag tillbringat i princip hela dagen utomhus. Det har varit riktigt riktigt fint väder, har sommaren kommit? Hoppas det, så jag hinner njuta nu in i det sista innan jobb kallar.
Vi har i varje fall haft otroligt underbar söndag, med en lång promenad, grillning + promenad i skogen, barnen har invigt barnpoolen, ätit glass osv.



På vår långa promenad såg jag dessa "pennor" som stod på en förskolas gård. Gillade verkligen dessa! Passar vekligen på en förskola, då det känns som de skapar kreativitet.

Givetvis har jag även pysslat lite idag, men bilder kommer imorgon när det torkat & finns på sin plats.

Vad har ni hunnit med denna vackra söndag?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter helt underbart! Vi har premiärcampat hela helgen och haft det riktigt härligt! Vi passade på att stanna hela dagen igår för att njuta av sommarvädret. Håller tummarna för att vädret stannar o att du hinner njuta ordentligt innan det är dags för jobb. Ta hand om dig! Kram

2012-05-21 @ 07:14:24
URL: http://inredamedmera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0