Nytt bord - docksta

Sent igår efter kalaset drog jag iväg på en "shoppingtur" & köpte ett nytt bord till v-rummet/köket. Det vi har haft tidigare kändes lite stort nu efter att öppna spisen flyttat in.


För er som är uppmärksamma ser ni nu att tavlorna hänger helt galet, men nya planer för väggen är på väg.

Imorgon är min sista dag på min mammaledighet, ångest!
Nej, det är med blandade känslor som man ska börja jobba. Tyvärr kommer jag inte hinna pyssla, inreda, blogga osv. lika mycket, men jag ska göra så gott det går. Tur att man ska börja på ett nytt jobb som känns mycket spännande!

Ha en fortsatt fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Whiterainbow

SNYGGT :))



skylten är från en lokal blomster affär, Buketten :)

2012-05-28 @ 22:01:59
URL: http://whiterainbow.se
Postat av: Julia

Visst är det tråkigt när manmaledighetstiden är slut. Jag har börjat jobba smått men är ledig vissa veckor. Jag tror att man måste kanske bli bättre att ta sig egentid även när man börjat jobba.. Men det är inte så lätt men det borde gå med lite träning :-)

2012-05-29 @ 10:03:10
URL: http://juliasinspiration.blogg.se/
Postat av: Emma

Å jag vill oxå ha ett runt bord och har kikat på docksta på ikea flera gånger, jag gillar det massor. Och snyggt det blev hemma hos dig! passar in perfekt där :-)



Kram/Emppan

2012-05-29 @ 11:55:56
URL: http://hemmahosemppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0