tilbaka...

Igår kom vi hem efter en fantastiskt mysig helg och midsommarfirande tillsammans med min underbara familj, mina föräldrar, min minsta lillasyster & med hennes pojkvän i Blekinge. På självaste midsommaraftonsmorgon gjorde jag och min mamma kransar. Något som jag inte har hunnit med de senaste åren, men nu ska det bli ändring på detta.
Vi är supernöjda med vår minisemster & det var verkligen skönt att få åka bort ett tag.
 
Nu när vi landat hemma igen har vi åkt en tur till bygghandlen & inhandlat mer byggmaterial, då vi inte är helt klara med våra uteprojekt. Trädäcket är i varje fall mer eller mindre klart nu & jag kommer att knäppa några bilder på det när vädret tillåter.
 
För övrigt har det inte hänt något nytt, då jag försöker få min nya vardag att fungera!
Jag har många idéer & hoppas kunna verkställa mycket utav det snart.
 
Hoppas att ni också haft en fin midsommarhelg med era nära & kära
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna - whiterainbow

Åh vilken mysig midsommar :)

Kram

2012-06-25 @ 21:48:54
URL: http://Whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0