Första blomningen 😃


Kommentarer
Postat av: Emma

SpĂ€nnande! Önskar att jag oxĂ„ kunde ha gröna fingrar ibland ;-)

2012-06-04 @ 15:47:16
URL: http://hemmahosemppan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kolla dÀr dom Àr otroligt fina!



Tack för dina gulliga ord! Jag kÀnde att jag kanske borde ha bestÀllt tÄrtan den hÀr gÄngen för det tar ju lite tid och sen blev sen inte alls sÄ bra som jag hade tÀnkt mig, men, men...



Jag bakade sockerkakan sjÀlv och valde bort ren grÀdde eftersom det inte gillas sÄ mycket hÀr hemma. Blandade ihop hÀlften vispad grÀdde och hÀlften vaniljkrÀm och körde tvÄ lager av det. Sen hackade jag jordgubbar och blandade det med grÀdde och lite jordgubbssylt i mittenlagret. Det blev riktigt gott faktiskt. Men nÀr det Àr dags för tÄrta till den blivande treÄringen har jag börjat jobba och förmodligen fÄr nÄgon annan stÄ för jobbet dÄ.



Hoppas att du fortfarande trivs pÄ nya jobbet! Kram

2012-06-04 @ 20:03:49
URL: http://inredamedmera.wordpress.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0