Fyndat!!

Idag blev det en shoppingrunda igen....men nu var det bara jag & mannen. Vi var alltså barnfria för en gångs skull & så fort det gick. Rundan avslutade vi på IKEA, där vi gjorde några fynd bla. den har pläden för halva priset.
De andra fynden visar jag er imorgon.

(vad jag har förstått har det varit lite problem med att kommentera mina inlägg. vad felet är vet jag inte, men jag får hopps att det blir bättre. kankse är det iphoneinläggen som spökar? Om det inte går att kommentera detta inlägg, så hör gärna av er till min mail: [email protected], Tack!)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Funkar att kommentera nu :)

Kul med fynd,,, o fin var den ju med...

2012-01-30 @ 22:44:47
URL: http://husnr8.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo nu kunde jag kommentera, har inte kunnat det på ett tag:) Har ni också fyndat en sån snygg pläd, gjorde vi me på Ikea, fast för lite mer än halva priset men ändå:) Härligt med shopping! Ha det bra, kram emma

2012-01-31 @ 09:00:46
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: pysseliten

gör ett test att komentera :) Fina fynd plädern var ju super fin att jag missa den i fredags när jag var där ,men det kanske inte hade den på rea i Linköping .Den skulle ha passat på min altan .Skönt att få vara barnfria jag har ju mina stora nu .

2012-01-31 @ 10:40:44
Postat av: Hanna

Kul att fynda så där! Spännande att få se resten!

Kram

2012-01-31 @ 10:47:04
URL: http://inredamedmera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0