...ugglan...

Japp, nu för någon vecka sedan flyttade denna snygga ugglan in på nr 8. Han trivs som fisken i vattnet 😃

Som några utav er har märkt gick det inte att kommentera på mitt senaste inlägg & det går säkert inte nu i heller. Det är när jag gör inlägg från mobilen som det inte fungerar & just nu har jag inget val utan vår dator har lagt av så det kommer bli inlägg som ni inte kan kommentera 😞
Vill ni ändå komma i kontakt med mig så maila till mailto:[email protected]">mailto:[email protected]">mailto:[email protected]">[email protected]

För övrigt har vi en paus från projekt & renovering just nu. Det behövs för att samla ny kraft & för att ägna lite mer tid till barnen.

Önskar en underbar lördag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0