Fixar & donar

Det har nog snöat i princip enda sedan jag steg upp vid 8-tiden. Riktigt mysigt söndagsväder! Mannen & sonen drog ut en runda för att åka i backarna...så hinner jag bli klar med frysarna & kylarna. Jag har nämligen frostat av dessa & man får passa på när det är kallt ute så man kan förvara maten i uterummet undertiden. Igen kul jobb, men det händer väl att man gör det ungefär 1-2 ggr per år.


Det bästa var när vi bodde i lägenheten, för där valde vi att sätta in en kyl/frys som avfrostade sig automatiskt - underlättar! Om ni inte sätt bilderna på vår lägenhet vi hade innan eller om ni vill se de igen, så finns de här & här.

Nu får jag nog återgå till mitt "jobb", så jag också kan komma ut i snön en runda idag. Så nu vet ni vad som händer här hemma idag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0