Nytt projekt

Igår drog vi igång med ett litet projekt, men som alltid annars ta det tid.
Projekt tvättstuga har vi bestämt oss för att dra igång "igen" efter jul. Vill inte vända upp & ner på huset nu så här inför den stora & efterlängtade högtiden. Ev. blir det nytt klinkers i tvättstugan när vi ändå ska ta ut allt.

Det projekt vi nu startat vet vi att vi med all säkerhet är klara med innan jul. Helst till denna helgen som kommer. Jag håller detta projekt hemligt lite stund till ;)

Vill passa på & tipsa om att hemnets inspirationsflik. Här bjuder jag på en bild med ett annorlunda sovrum (lägg märkte till taket) hämtad därifrån.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack snälla! Ska ta och kika in där nu för det har jag totalt missat. Spännande att få se vad det är ni pysslar med!

2011-11-22 @ 09:34:41
URL: http://inredamedmera.blogg.se/
Postat av: pysseliten

vad glad jag bir att hitta nya bloggar :) så fint hus .Och såg toan viklen förvandling på skåpen . ett tips från mmig som jag gjort på vår lilla toa är att sätta eltejp på listen med i svart det vart kanon hos oss har suttit 3 år även i ducshen :)

2011-11-22 @ 12:17:06
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0