VILKEN DAG...

Denna dag började med att jag fick ett tragiskt besked om att min älskade faster gått bort. Att börja dagen med ett sådant besked är inte det lättaste. Vila i fred



För att komma på andra tankar åka jag och min underbara lilla familj (man, son och vår kommande dotter) till Hem & Villa mässan i Malmö.
Först körde vi dit och det fanns endast pakering på andra sidan stan, så vi bestämde oss för att ta en sväng till IKEA. Det blev inga stor inköp men trots allt nödvändiga, 4 st lådinsatser till köket och en sockel (till hallen).
Efter tog vi oss an mässan men det var ingen hit, jag som sett framemot att åka på mässa. Det började med att vi fick ställa oss fler "mil" ifrån ingångarna och sedan hade de mässan i stora tält. Dock inget fel på tälten, men det kändes extremt tångt och det var inte det lättaste att ta sig fram med vagnen.
Jag kom hem utan bilder, inspiration och ideér, vilket säger allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0