En till...

...blog awards fick jag idag av Lina med den otroligt fina bloggen Hus & Bus. Tack så jättemycket för att du valde mig. Det här med awardsen är så otroligt kul, då man hittar flera nya underbara & inspirerande bloggar. Ett problem är dock att man måste ju hinna med alla inläggen också =)

Då ska vi se vilka 5 bloggar jag ska plocka nu....hmm tror jag tar några som jag inte har sett mottaget någon award på senaste

At home

SOFFHÄNG - din kreativa soffpotatis.

t e s b r a n d t

There is no place like home

Snusans inredningsblogg



P.s Mannen la märke till vår "nya" ytterdörr & tummen upp fick jag från honom. Vilken skillnad det har blivit i tvättstugan/groventrén nu, så otroligt ljus. Dörren ska få sig en sista omgång, sedan blir det nästa dörr jag tar mig an d.s.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Svar... Ja visst är den... Otroligt gulligt med alla omtänksamma vänner jag har.



Loppisarna är i Malmö, ett ställe heter marknadsbörsen som ligger vid möllan. Annars är det drottningtorget på sommaren. Är jag på österlen så brukar det även bli loppis där :)

2012-01-19 @ 23:09:06
URL: http://husnr8.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla för blogadwarden, det uppskattas!



Trevlig helg!

2012-01-20 @ 15:58:47
URL: http://josefineathome.blogspot.com
Postat av: Erica

men tack, så himla kul!!!!!!!

2012-01-23 @ 15:45:27
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0