**3:e advent & kalas**



Tredje advent firade vi med kalas för mannen min. Det är alltid lika kul att träffa släkten.
Kalaset bestod av lite julfika. Jag bakade allt förutom pepparkakorna, utan de dekorerade jag bara.

Nu är det måndag & en ny vecka väntar. Jag har startat min vecka med storstädning. Det blir en hel del smuts efter en helg & kalas. Men det är det värt...
För övrig är det en lugn vecka framför oss. Enligt kalendern ska jag på BVC med prinsessan, julkväll med ett gäng tjejer & eventuellt till Ullared.

Julkvällen med tjejerna innebär lite fika, julklappsspel & allmänt massa mys & snack.
Julklappsspelet, är det något ni brukar spela?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det är mysigt att träffa släkt och vänner och ha kalas! Ser ut som om det blev mycket gott att fika på! Du är duktig på att baka ser jag:)!



Städa hade jag också behövt men för mig har dagen varit fullspäckad med annat och nu ska vi snart iväg på luciafirande på dagis... Städningen får helt enkelt vänta.



Ullared vill jag också åka till, får ta det till våren kanske...



Och det där spelet har jag då aldrig spelat, hur gör man? Kram

2011-12-12 @ 14:14:41
URL: http://inredamedmera.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser väldigt mumsigt ut det där:P Så fina kakor me;) Nä har aldrig spelat julklappsspelet men det verkar vara skojj, lycka till och ha en mysig vecka, kram emma

2011-12-12 @ 20:17:58
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0