Läsarfråga

Fick denna frågan av en läsare:
"Kan du inte skriva ett inlägg om hur man kan inreda ett tråkigt grått badrum med plastmatta i hyresrätt?"
 
Klart att jag vill det! Jättekul att få den frågan. Givetvis handlar det först hand om vilken budget man har och eftersom det inte framgår i frågan tänkte jag ta en variant med varor ur IKEA:s sortiment och en variant från H&M Home:s sortiment. Jag har bara lagt fokus på det som man kan "pynta" badrummet med och inte möbler etc.
 
Vår lilla toa har vita målande väggar med svart klinkers. Jag har sedan valt att färgsätta med turkost och svart. Jag verkligen älskar denna turkosa färg på toaletten och har därmed inte bytat sedan vi renoverade den. För att se bilderna i större format, så klicka på de.
 
 
Eftersom jag själv trivs så bra i de färgerna kör jag den billigare varianten i de färgerna med mycket inspiration från min egen toalett. Alla bilder nedan kommer från IKEA.
 
 
Urvalet från H&M Home blir i lite mer industriell look, med naturliga färger.
Alla bilder nedan kommer från H&M Home.
 
 
Jag önskar er en riktigt underbar lördag och hoppas att jag har kunnat inspirera någon :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0