Bästa loppisen enligt mig


I helgen hann jag med både en loppis på lördag och en på söndagen. Den på söndagen var helt klart den bästa jag besökt, varje fall i prylväg.

Helgens fynd är bl.a. dessa stolar och bordet.
(Bortse från de otvättade stenarna)

.........

Idag har "vi" (mannen och min svåger) påbörjat ett trappsteg vid trädäcket. Imorgon färdigställs det, min andra lastpall ska på plats och fyllas och det sista ska förberedas inför den kommande gräsmattan som levereras på torsdag.
Detta var lite status kring vårt pågående projekt. Bilder kommer givetvis på detta med!!!



Kommentarer
Postat av: Frida

Så härliga stolar

2013-08-10 @ 21:40:31
URL: http://www.mystyle.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0