[Award]

 
 
Hanna med den underbara bloggen Inreda med mera gav mig en award, vilket jag blev så oerhört glad för. Nedan ser ni svaren på de frågor jag skulle besvara och jag skickar även den vidare till tre andra bloggar.

 

Där trivs jag bäst…

 ...hemma tillsammans med min familj och vänner eller på ett varmt och soligt ställe...

 

Om jag fick välja yrke fritt…

...hade jag valt något socialt arbete med nära anknytning till inredning...

  

Då blir jag riktigt arg…

 ...sällan jag blir riktigt arg, men när jag stöter på oärliga personer....

 

Jag mår bäst när jag...

 ...när jag får tillbringa mina dagar med min familj 

Om jag fick en miljon…

 ...usch så svårt, men då hade jag bokat en lång semester, renoverat klart allt eller köpt ett nytt hus och mycket mer....

 

Gör helst på semestern…

...vilar och njuter tillsammans med min familj och vänner.

Tar dagen som den kommer och åker på minisemestrar...

 

Värsta impulsköpet…

 ...kommer inte på något, men det finns säkert något...

 

Detta gör mig lycklig…

 ..att få spendera min liv med de jag äskar...

 

Jag drömmer om…

...att få vinna en miljon....

 

———————————————

 

Med awarden följde uppdraget att:

- skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare

- berätta på min blogg vilka jag nominerar och länka till deras bloggar

- svara på frågorna jag fått av den som nominerat dig

- hitta på nya frågor till de jag nominerar

- skriva på deras bloggar att de är nominerade

 

Denna gång skickar jag vidare awarden till följande tre:

DesignInsight

Inreda Mera Hemma

Maddes färg och form

Frågorna som jag skickar vidare är samma som jag själv har svarat på…

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack :-) Kram

2013-02-28 @ 20:38:08
URL: http://www.inredamerahemma.blogspot.com
Postat av: Hanna

Den är du väl värd!

Önskar dig en fin fredag!Kram/Hanna

2013-03-01 @ 13:01:38
URL: http://inredamedmera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0