Just nu...

...vilar "projekten" här hemma. Var i huvudstaden med jobbet måndag & tisdag. När jag kom hem hade mannen råkar ut för ryggskada. Två taggutskott är brutna & han tillbringar mestadels av tiden i soffan. Det innebär lite mer "jobb" för mig här hemma.

Något nytt har ändå hänt, dock innan detta hände med mannen. Vi har Inhandlat 8 st fasadlampor, varav endast en är på plats. Antar att de andra får vänta ett tag till.

Nej, nu är det dags för mig att inta ryggläge, så jag orkar ta emot den nya veckan som väntar med bokslut och grejor :)

Zzzzzz


Kommentarer
Postat av: Frida

Det lät ju jättetrist:-( Krya på:-)
Fina lampor:-)

2012-10-01 @ 22:22:02
URL: http://www.inredamerahemma.blogspot.com
Postat av: Emma

Grymt snygga lampor:) Mindre roligt med sjukdomar, hoppas han kryar på sej och du får passa på att ta det lite lugnt:) Kramar

2012-10-09 @ 15:21:09
Postat av: Hanna

Va snygga! Får man fråga var de är ifrån, har letat länge efter något liknande själv.

2012-12-01 @ 18:15:54
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0