Hotellövernattning

Spenderat två dagar inkl. en natt på ett underbart mysigt hotell mitt ute i ingenstans. (Har fått sova en hel natt utan störning från barn, lyxigt). Här har vi haft konferens, utbildning etc. med mitt nya jobb. Mycket mycket trevliga människor, så första intrycket är superbra.

Imorgon blir det första dagen på kontoret, spännande. Nu har man i varje fall träffat en del & det känns skönt, så slipper man vara nervös för det.

Nog snackat om mitt jobb ;)
Imorgon kväll blir det 25-års/examensfest för hela slanten. Det ser vi fram emot.

Lite bilder från rummet & på en tjusig vägg. Gillar!

Ha en toppen helg så hörs vi ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna - whiterainbow

Härligt med egen tid även om de är kombinerat med jobb:)



Vart jobbar du?



Kram

2012-06-01 @ 23:21:19
URL: http://Whiterainbow.se
Postat av: camilla

Älskar hjortarma.. min trillde ner härom dagen, får ta fram klistret... Grattis till nya jobbet

2012-06-03 @ 08:36:28
URL: http://husnr8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0