Sänglampa till lilleman

Vilken underbar helg som har passerat. Fast vi inte hade så mycket planerat, så har det ändå hänt en hel del. Igår blev det en runda till återvinningsstationen med allt från toalettrenoveringen, besökte mina morföräldrar, fixade i trädgården (bilder kommer), kvällen avslutades med grillning & fint besök av mina morföräldrar. Idag blev det fortsättning av trädgårdsfixandet & som planerat kom lillemans vän på besök. Först massor med lek hemma -> promenad -> köpte glass -> tittade på fåglarna i parken -> lekplats -> bäst av allt: VI ÅKTE BUSS! Lilleman älskar att åka buss & har länge tjatat om att få åka buss igen, så idag gick hans dröm i uppfyllelse. 

Nu har lilleman fått en sänglampa. Jag fyndade en på second hand för ett tag sedan, men kontakten var från stenåldern & vi har inte fått tummarna loss att fixa med den. Så, igår när min syrra kom med saker som hon rensat ut från källaren hittade jag denna:



Kommentarer
Postat av: Sofia - Lite om inredning

Vilken härlig helg det låter som!! Och lampan blev ju superfin där!! :) Den måste han väl vara nöjd med?

Kram o gonatt!

2012-04-15 @ 23:17:48
URL: http://liteominredning.com
Postat av: Lina - Hus och Bus

Ibland blir det faktiskt som bäst när man inte planerat så mycket!

2012-04-16 @ 19:12:38
URL: http://husochbus.webblogg.se/
Postat av: Frida

VAd fin lampan blev:-) Härligt att kunna vara ute i trädgården:-)

2012-04-16 @ 20:43:46
URL: http://www.inredamerahemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0