Med svart...

...sprayfärg gjordes detta resultat:


Vårt badrum är inget jag är stolt över. Det är inte alls i min stil, men det får duga något år till.
Hade tänk att piffa upp det, så det blir mer i min (vår) stil. Nu är det till att fundera ut det smartaste sättet att få "randen" på väggen svart. Tror att det måste bli målarfärg, då "randens" yta är ojämn, så dekorplast är svårt + att i duschen är kanske inte dekorplast det bästa.
Men efter dagens insats känns det lite bättre & bättre ska det bli.

Trevlig kväll på er mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Jessica - hemmamix

Tänk vad lite färg kan göra :)

2011-10-20 @ 21:45:23
URL: http://hemmamix.blogg.se/
Postat av: pysseliten

jag ska skicka dig en bild senare idag på vårt badrum då vi har lika :) Jag satt eltelp för ca 3 år sen och den sitter än på randen .

2012-01-18 @ 08:24:21
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0