Kuddar

Vill börja med att välkomna alla nya läsare, kul att se att mängden har ökat.
När ni besöker bloggen får ni så gärna lov att lämna en liten kommentar, man blir ju så glad då =)
Finns det något ni vill se mer av resp. mindre av, något som är dåligt resp. bra osv. får ni gärna lov att berätta det.
Jag vill mer än gärna inspirera er...

Så, nu snurrar det kuddar i min hjärna. Inte bara för att jag är trött & kudden lockar utan, sofforna i V-rum/kök behöver sig ett nytt fodral.
Hade tänkt lämna det limegröna i sofforna & gå till svart-vitt. Däremot hade jag inte tänkt ge upp det limegröna helt för övrigt. Ljus, stolar och lite annat smått får leva kvar.
Har planer på att köpa något eller några av de tyger nedan & sy fodralen själv. För er som inte vet så hittar ni dessa metervaror i det blågula varuhuset IKEA.



Möjligtvis får man införskaffa sig någon ny & mysig pläd som man kan krypa upp & mys med.

Trevlig kväll mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0