Var är tiden?

Tycker det känns som att dagarna går i hundranittio sedan man ställde tillbaka klockan. Det blir mörkt tidigt & det för med sig trötthet, tyvärr. Till största delen av denna vecka har jag tillbringat tsm med min son som jag inskolar på en ny förskola.

Men, lite hinner vi med trots allt här hemma. Idag kom spotlights på plats i garaget/gymmet & 2 av 3 hyllor är monterade. Jag fyndade två filtkorgar idag som fått flytta in i badrumsskåpet.

Imorgon är tanken att vi ska hinna med allt vad vi kan, så den största biten blir klar i garaget & jag kan sluta trötta ut er med mitt eviga tjat om detta garage :)

Jag bjuder på lite bilder imorgon, då jag inte kan ladda upp bilderna via iphonen.

God natt på er!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med om mörkret och tröttheten! Så här i efterhand var det inte värt den där timmen i söndags;). Och ja den kommer i från Village. Kram

2011-11-04 @ 14:35:05
URL: http://inredamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0