Vår/påskpyssel...

Gårdagen bjöd på strålande solsken och då väcks vårkäslorna till liv. Efter en hård vinter har den ena efter den andra krukan blås ned och gått i sönder. Därför beslöt jag mig för att ta min betongkruka,  det ska mycket till innan den trillar ned.
Men lite smått och gott från förrådet och trädgården blev det följande vår/påskresultat:


Bild: Egen

Fortfarande finns det småsaker som måste slutföras för att vårt nyrenoverade kök ska stå helt klart. Det är dessa småsaker som är mindre roliga att göra, men trots allt syns.
Igår tog jag fatt i penseln och målade baksidan av dekorlisten som vi har under våra överskåp.

Före:                                                                  Efter:

Bilder: Egna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0