Borta bra, men hemma bäst (& nya projekt)

Ett ordspråk som är klockrent!

Nu är vi hemma igen efter våran lilla minisemester i Blekinge.
Min älskade familj har tillbringat två nätter i en stuga tillsammans med min syster, hennes pojkvän, min mormor & morfar.
Under gårdagen tog vi en tripp till Ölands djurpark. Tack vare att vädret inte var det bästa, fanns det knappt några besökare, vilket var en fördel för oss.
På kvällarna grillade vi & mös vid lägerelden. 

Men, nu är vi hemma igen & innan vi åkte iväg drog vi igång ett nytt projekt (trots alla 100 vi börjat på).
Framsidan på vårt hus ska få ett nytt utseende.

Tidigare var vår framsida full med plattor, vilket vi nu ska ändra på.
Tanken är att enbart ha en gång men plattor, resten med sjösten & givetvis växter.
Bilder kommer inom kort =)


Hoppas ni har en underbar lördag mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0