-Sjukstugan-

Här hemma råder det maginfluensa...mannen & troligtvis lilleman är sjuka.
Håller tummar & tår för att jag & lilla prinsessan inte blir sjuka, inget kul alls.

För övrigt händer det inte så mycket på inredning/renoveringsfronten just nu. Allting har mer eller mindre stannat upp. Vi myser & gör massa annat skoj tillsammans. Julen ska för mig vara lugn, mysig & en tid där man umgås extra mycket med sina nära & kära. Det jag saknar mest av allt nu är lagom mycket snö...& julgranen, men den tänker jag inhandla nu i dagarna. Fick ett mms av min mamma i helgen på en rosa plastgran som ett par vänner till de hade, häftigt & annorlunda. Här hemma vill jag att det ska vara en riktig grön gran som ska flytta in...

Har nu handlat en gran ännu eller ni kör kanske på en fejk? Om det blir en fejk, vilken färg? Vilken färg/färger ska granen pyntas med hemma hos er i år?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch stackare, hoppas att ni andra klarar er! Barnen är sjuka här också, dock ingen maginfluensa, hoppas att vi klarar oss från det. Vi ska inte ha någon gran här hemma i år eftersom vi firar jul hos min mamma. Men om hade jag köpt en riktig kanske en kungskran. I år hade det nog blivit silver, svart och vitt i min, om jag skulle haft en...

2011-12-06 @ 10:51:11
URL: http://inredamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0