Uppdatering av vårt hem...

Som jag nämt tidigare känns det som vi håller på både här och där och så har det fortsatt.
Körde till tippen under lördagen med en gammal garderob som stått i det blivade barnrummet och lite annat från vinden.
Sedan röjde vi i vårt garage eftersom man kunde varken komma in eller ut där och jag fortsatte lite i trädgårdslandet. Inga nya planteringar där, utan jag rensade bort en massa "skit" så jag ska kunna plantera där. De förra ägarna har inte brytt sig ett dugg om detta, så allting som har velat växa där har gjort det. Ni kan själv tänka er hur det har sett ut.
Vi har även fortsatt lite i det blivade barnrummet. Bilder kommer när jag är nöjd!!
Jag visar er istället en liten bit av vårt påbörjade trädgårdsland:



Rabarber                                      Jordgubbar
 
Bilder: Egna

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: Vad kul att Du gillar vårt hus!



Nu gjorde Du mig sugen på rabarberspaj! :)



Ha en Bra Dag!

2011-04-18 @ 15:34:34
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: isa

Hej darling nu är vi hemam igen :)

Vi har haft det toppen och jag har tänkt på dig!! Hur har du haft det?? Ser att du pysslar lite va härligt med grönska. Vill kicka in och önska dig en glad påsk!!! Kramar

2011-04-19 @ 13:14:29
URL: http://rustaupp.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0